Brev:
Nedtrapning af flaske - 9 mdr.
21. april 2010
Alder:
9 mdr.
Nedtrapning af flaske - 9 mdr.
Kære Helen,
Så har jeg lige et spørgsmål mere.
Marie bliver 10 måneder i starten af maj, og vi føler, at hun er klar til at blive trappet ned til to flasker. Nu får hun flaske, inden hun kommer i seng, og igen når vi går i seng og så en sidst på natten.
Hendes far mener, at det skal være den sidst på natten, men jeg er ikke sikker, fordi hun tit vågner der. Det har dog tit noget at gøre med, at hun vågner, når far står op kl. 5.30
I weekenden vil vi flytte hende ind på sit eget værelse. Vi har tænkt meget over, hvornår det rigtige tidspunkt ville være, især fordi hun jo er i en lidt vanskelig fase, der jo hører alderen til. Hun er lidt mere morsyg end ellers og vågner lidt hyppigere, men er ellers glad og tilfreds. Vi kan bare mærke, at hun har arvet sin mors lette sovehjerte, og derfor ville have godt af lidt mere ro på sit eget værelse. Og jeg tror, jeg vil få det sværere med det end Marie :-)
Hvad tænker du? Og hvilken flaske skal vi fjerne?
Og hvilken flaske skal være den næste jeg fjerner – så behøver jeg ikke skrive igen :-)
Mange hilsner,
Sanne